Nov 20, 2011

نشطاء يخترقون موقع التلفزيون المصري ردا على معالجته لأحداث التحرير

اخترق نشطاء الموقع الرسمي للتلفزيون المصري احتجاجا علي تغطية التلفزيون لأحداث ميدان التحرير، و طريقة تعامله مع الثوار الذين عادوا إلي الميدان في أعقاب مليونية 18 نوفمبر، وإضافة إلي صورة فنية لعلم مصر .

وكتب المخترقون علي موقع التلفزيون «رد بسيط على سخافاتكم إللى شوفناها إمبـارح على الـ «تي في»، نفس السياسات الفاشله والنفـاق، في البداية نافقتوا نظام المخلوع، ودلوقتي بتنافقو نظام المجلس العسكري، احنا مش طالبين منكم غير أنكم تنقلو الصوره واضحـه .. مش الناس تبقى بتموت، وانتو جايبين منظر شاعري على النـيل !؟ .

و يواجه التلفزيون المصري بغضب شديد وسط المواطنين بسبب طريقة معالجته للأحداث السياسية من أحداث ثورة 25 يناير وحتي يومنا هذا، بسبب انتقاله من نفاق الرئيس حسني مبارك، ثم المجلس العسكري الحاكم.

Softex Careers

Dear Employee,

We are always glad to have your resume at our CV bank. Even if we don't have a job vacancy right now, having your Resume will help us to contact you as soon as a vacancy opens up in our team. 
We are always happy to accept resumes for the following positions:

Application Developers (Males and Females):
Application developers must have experience in developing database windows applications using
(.Net platform and Microsoft server 2005)

 Apply now

Graphics and Web Designers (Males and Females):
We need talented graphics and web designers that can effectively use some or all of the following software tools to generate wonderful designs.
  • Photo Shop / Paint Shop Pro
  • Macromedia Dreamweaver
  • Macromedia Flash
 Apply now

Technical Support Technicians (Males Only):
Hard working IT support technicians are always welcome to join our support team. Candidates must have perfect knowledge of installing and maintaining windows based operating systems and networks. (XP, Vista, 2000 and 2003). Knowledge of windows server family related products such as Microsoft SQL Server, Active directory, ISA server and Microsoft exchange is a great plus for you to start working with our team.

 Apply now

Secretary and Customer Care (Females Only):
Representative and organized employees are always welcomed to send their resumes here. Perfect Communication skills and good command of English is a must for these positions.

 Apply now

Professional Sales Representatives (Males and Females):
Professional Sales Representatives with perfect communication and presentation skills are required to join Softex sales force. Perfect Looking and good command of English is required in addition previous experience is a must to join our team.

 Apply now

IT Specialist - Eco Associates Co.

Eco Associates Co.
IT Specialist
Egypt
Computer Education, Information Technology, Network Administrator
Full Time
- Installing new software & Installing new hardware (servers, printers, computer work stations etc) - Overseeing security of all systems, especially the internet, and monitoring antivirus protection - Network maintenance - Technical support for people using the network - Day to day admin and monitoring of network use - Planning future improvements, suggesting IT solutions to business problems - Making sure all IT meets company standards - Supporting IT administrators staff
- University graduate preferably German University - 0- 2 years experience - Good knowledge of MS Office - Able to work under stress
Any
Information Technology
1 - 2 Years.
Negotiable
Interested 4applicants 4are 4kindly 4requested 4to 4mention 4job4title 4in 4the 4subject 4line
hr@ecoasso.com

Software Quality Engineer MCS (Modern Computing Services)


MCS (Modern Computing Services)
Software Quality Engineer
Very Good English
Egypt 
Computer Software, Software Engineering
Full Time
This individual will work with the laboratory staff and developers to ensure deliverables and time lines are met, normally receive no instruction on routine work, but will receive detailed instructions on new assignments.
- B.S. degree in Engineering OR Computer Science. - 1-2 years minimum experience configuring and manually testing software applications and developing test plans and test cases. - 1-2 years of overall software quality assurance and/or software engineering experience, with exposure to the full product development cycle – from requirements through post-release. - 1+ year(s) of programming experience in at least one of VB, C++, or C#. - Good experience in at least one of Microsoft SQL, Access, or Oracle to be able to inspect data by queries. - Good understanding of UML(use cases, class diagrams…). - Knowledge about CMMI. presentations). - Willing to pitch in and contribute to manual test efforts when needed. - Good trouble shooting skills. - Test automation experience is a strong plus. -ISTQB Certificate is a plus
Male
Computer Engineering
1 - 2 Years.
Negotiable
Kindly 1mention 1the 1job 1title 1in 1the 1subject 1line.
hr@mcsoil.com

Market Researcher - Domiatec group

Domiatec group
Market Researcher
Fluency in English is a must
Egypt
Business Development, Marketing
Full Time
—Design and conduct telephone, mail, or Internet surveys (for a variety of clients, such as corporations, government agencies, and providers of various services). —Collect and analyze data. —Evaluate existing and potential product and service markets (involving customer demographics, preferences, and needs and buying habits). —Identify potential markets and factors affecting product demand, and to assess consumer preferences and customer satisfaction. —Measure the effectiveness of marketing, advertising, and communications programs and strategies. —Monitor industry statistics, and follows trends in agriculture business literature. —Stay up-to-date technically and apply new knowledge to the job. —Compiling, coding, categorizing, calculating, tabulating, auditing, or verifying information or data —Analyzing information and evaluating results to choose the best solution and solve problems. —Establishing long-range objectives and specifying the strategies and actions to achieve them
Bachelor degree in any relevant discipline; MBA is a plus 3 - 4 years local or regional experience in market research Smart, passionate, creative, accurate and has attention to details Team player looking for an opportunity to help increase momentum in a fast-moving market Can handle multiple tasks & work under pressure, meeting deadlines Business awareness, Expert internet surfing, Problem solving skills
Any
3 - 5 Years.  
Good knowledge of marketing communication activities
Negotiable
careers@mdgroup.com.eg

Human Resources Specialist - DSD Ferrometalco

DSD Ferrometalco
Human Resources Specialist
English is a must
Egypt
Administration, Human Resources
Full Time
* Conceive, develop and gain agreement to annual and long term training and recruitment plans to ensure that ongoing skills need of the plant are met * Design and prepare for organizing interviews and creating new ways for providing the necessary candidates according to the plan * Monitor progress and evaluate performance of new employees and send out prohibition period reports * Carry out first interviews with new candidates to compare with the job description provided and to feedback the managers with the results * Design and Prepare the training programs for employees at different levels, using ISO 9001 and ISO 14001 standards. * Monitor progress and evaluate performance of trainees and make recommendations on placement to make optimum use of skills * Prepare Job descriptions for all levels, and update for company procedures to make optimum use of the job description for the creation of new jobs.
Bachelor degree or higher with a 3 years minimum experience in Human Resources
Any
3 - 5 Years.
Very high Communication, interpersonal planning organizing and decision making skills all needed Computer,
Negotiable 
please 1mention 1the 1job 1title 1in 1the 1subject 1of 1your 1e-mail
Mr. Ahmed Youssef E-mail: ahmed.youssef@dsd-steel.net

Pre-Sales OSS (Operations Support Systems) - Bridge Technologies

Bridge Technologies
Pre-Sales OSS (Operations Support Systems)
Fluent English Speaker, Other language is a plus.
Egypt
Information Technology, Software Engineering, Telecommunications
Full Time
Pre-Sales OSS (Operations Support Systems) —Increase company revenue and expand client base through direct sales and new customer acquisition. —Qualify opportunities, conduct early stage presentations and work with stake holders —Deliver effective one-on-one, small group and large group presentations. —Successfully manage and execute an overall long-term plan in running a sales campaign. —Proactively address needs of both prospects and existing clients.
•3 or more years of direct sales experience. •Strong knowledge of communications service provider market. •Proven track record of successful technology product sales. •Strong knowledge of fault, performance and service assurance systems. •Previous experience service assurance market with products like IBM Netcool, HP Openview TeMIP, CA Spectrum/eHealth, NetBoss or similar products is a plus. •Excellent communication and presentation skills. •Bachelor Degree in Computer Science/Engineering. •Travel required as needed.
Any
3 - 5 Years.
Negotiable
Muhammad@bridgetechnologies.com

Ad. Tech Executive

Ad. Tech Executive
Fluent in any one of these languages in addition to Arabic and English: – French, German, Spanish, Italian (medium level in read, write and speak)
Egypt
Designer, Web Designer, Web Development
Full Time
providing support, solutions and advice around the technical implementation and delivery of display advertising on the network. involved in all aspects of delivery of display advertising, from product consultation and set up, advertising specification ownership, technical implementation and troubleshooting to QA. The team interacts internally with various teams in the company (sales, account management, marketing, advertising operations, engineering, product management) and externally with our clients, agencies and 3rd-party advertising vendors. responsible for Creative Solutions, including development of Ad Formats, technical implementation of creatives for display campaigns, and partnering with sales to communicate advertising capabilities.
o Adobe Flash CS4 and Action Script (version 2 and 3) o DHTML web programming/design (xHTML, Javascript, CSS, DOM) and design principles • Working experience in an advertising operations team or an online marketing/media environment Knowledge in web development programming: Server-side scripting (PHP, Java, Perl) Database management (MySQL) LAMP and AJAX techniques
Any
3 - 5 Years.
Negotiable 
info@softexsw.com

Office Manager

Office manager
Fluent in English and Arabic
Egypt
Office Manager / Executive Secretary
Full Time
Establish and maintain procedures for maintaining records including office budget, expenses, etc. to ensure records are in line with organization policies Prepare and compile papers/documentation for the CEO, including project and departmental related reports and documents, ensuring they are completed and prepared in time for meetings and discussions Coordinate meetings called by the CEO and prepare relevant material and documentation (agenda, etc.) ensuring that required attendees are informed and resources are booked. Knowledge of office administration ability to maintain a high level of accuracy in preparing and Entering information excellent interpersonal skills effective verbal and listening attention to detail and high level of accuracy very effective organizational effective written communications skills -computer skills including the spreadsheet and word processing programs, and-mail at a highly proficient level stress management skills time management skills Minimum 3 years of experience in a secretarial / administrative position for a senior executive Knowledge of data and administrative management practices and procedures Knowledge of clerical practices and procedures Computer skills and knowledge of office software package Fluent in English high organization skills
Bachelor’s degree in Business or relevant discipline; or A high school diploma with a number of years administrative and supervisory experience Minimum Experience Knowledge of data and administrative management practices and procedures Knowledge of clerical practices and procedures Computer skills and knowledge of office software packages
Female
Secretarial Studies
3 - 5 Years.
computer skills Ms office (word . excel . outlook) have Public relations
negotiable
Negotiable 
career@sas-egypt.com

Secretary - The American University in Cairo

The American University in Cairo
Secretary
Egypt
Administration
Full Time
Secretary - Medical Services Office — Organize, maintain, and update departments files. — Keep and maintain files of students granted medical excuses. — Responding to routine requests for information and referring more complex requests to appropriate office staff members. — Processing the sick leaves for all AUC members i.e. processing, filing and sending to the HR office. — Organizing Seminars and keeping records of different medical activities (e.g. annual check-ups for Van Breda Subscribers). — Maintain office staff attendance, sick leave, and annual leave records. — Handling and directing phone calls to the appropriate channels. — Prepare Monthly statistics. — Maintaining customer satisfaction — Handling request between Medi care subscribers and Medi care physician. — Managing the reception at the New Cairo Campus to ensure smooth work flow and cover the reception at the downtown clinic when needed. — Act as a liaison between the reception and the nursing station.
Education: Bachelors degree in a relevant field Experience: • Three to five years experience in a similar position, preferably in a relevant field. Skills: • Excellent knowledge of verbal and written English and Arabic languages. • Ability to handle a multi-tasked office. • Strong communication and organizational skills. • Proficient in typing and in computer applications, especially Excel & Word. • Ability to work independently and cooperatively with others. • Must have a high level of energy and enthusiasm, to work under pressure and to prioritize requests 
Any
3 - 5 Years.
Negotiable
hr2@aucegypt.edu

الهيئة القومية للأنفاق - 6 مهندس تنفيذي



أسم الوظيفة

مهندس تنفيذي

جهة العمل

الهيئة القومية للأنفاق

كود الوظيفة


نوع الوظيفة

هندسة

اسم الوزارة

وزارة النقل

الوصف العام للوظيفة

تنفيذ الأعمال الهندسية بمواقع الهيئة

المهارات الأساسية

إجادة اللغة الانجليزية

المهارات الفنية

إجادة الحاسب الآلي

سنوات الخبرة

حديث التخرج

النوع

ذكر, أنثى

المؤهل

بكالوريوس هندسة

التقدير

مقبول فأعلي

العمر


تاريخ بداية الإعلان

20/11/2011

تاريخ انتهاء التقدم

1/12/2011

عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة

6

بيانات الاتصال والتقدم بالجهات

مقر الهيئة القومية للأنفاق – الدور الرابع – شئون الأفراد – ميدان رمسيس

المستندات المطلوبة

  1. المؤهل الدراسي 
  2.  شهادة ميلاد رقم قومي 
  3.  بطاقة الرقم القومي
  4.  شهادة أنهاء الخدمة العسكرية
  5.  كارنية النقابة
  6. شهادة عضوية النقابة
  7. عدد (2) صورة شخصية حديثة

Forex Careers - XForex

التاجر : • المسؤولين عن عمليات التجارة للعملاء ، نقلا عن أسعار الفوركس وتقديم المعلومات الدقيقة لعملاء الشركة. 
• معلومات عامة عن السوق وتحديث نظامإكس فوركس المالي. 
• الحفاظ على جودة معدلات النظام. 
• مساعدة العملاء فى الاستفسارات عن التداول. 
• أفضلية لمتحدثي اللغات : العربية ، الفرنسية والانكليزية والروسية الخ. 
• التعليم : درجة البكالوريوس في الاقتصاد أو المالية (ويمكن التغلب على الخبرة المتصلة بدرجة التأهيل)
الاتصال بنا عن طريق البريد الالكتروني على العنوان التالي

إدارة حسابات : • الدخول على مستوى المبيعات / إدارة ترتيب العلاقات 
• المثل لمن يسعى لاكتساب خبرة في سوق الصرف الأجنبي والتجارة الإلكترونية 
• أفضلية لمتحدثي اللغات : العربية ، الفرنسية والانكليزية واللغات الأخرى. 
• تتولى الاستفسارات الواردة عن المبيعات وقضايا العملاء عبر الهاتف والبريد الإلكتروني والدردشة الحية.
الاتصال بنا عن طريق البريد الالكتروني على العنوان التالي


البيع والتسويق: 
• مهارات التفاوضوالبيع عبر الهاتف .
• أفضلية لمتحدثي اللغات : العربية ، الفرنسية والانكليزية واللغات الأخرى
الاتصال بنا عن طريق البريد الالكتروني على العنوان التالي

وظائف خالية في مجال الفوريكس - ForexYard

فرص العمل
FOREXYARD

شركةFOREXYARD متواجدة في بحث دائم عن مختصين ذوي مواهب وطموحات للعمل وكلاء تجارة عملات اجنبية, وكلاء مبيعات فوركس , وكلاء لتقديم خدمات للمستثمرين,موظفي مكتب. الخ...

انت كنت معنّي بتزويد باطلاع فريق عملنا على سيرتك الذاتية, الرجاء ارسال نسخةً منها للعناوين التالية
فرص عمل في مجال المبيعات: sales@forexyard.com
فرص عمل في مجال تقديم الخدمات والدعم: support@forexyard.com
وكيل تسويق ومبيعات او ممثل للشركة: ib@forexyard.com
فرص عمل اخرى: jobs@forexyard.com

EazyForex Careers - وظائف خالية ايزي فوريكس

ترحب (إيزي فوريكس) ® بطلبات المُرشحين المهتمين بالعمل معنا، حتى و لو كانت خلفيتهم لا تتماشى مع الشاغر المتاح على هذا الموقع. نرجوا ملاحظة أن الطلبات سيتم الرد عليها فقط في حال اعتبرَت مناسبة للترتيب لإجراء مقابلة.
منفّذ عمليات
الغرض العمومي من الوظيفة:
مسؤول بشكل مباشر عن إعطاء الأسعار و توفير معلومات حديثة و صحيحة للعملاء الراغبين بالمتاجرة.
النشاطات و المسؤوليات الرئيسية
  • خدمة العملاء فيما يتعلق في احتاجات المتاجرة
  • تحديث معلومات السوق على منصة تداول (إيزي فوريكس)®
  • صيانة نظام المتاجرة للشركة
  • مساعدة العملاء في استفساراتهم حول المتاجرة
  • الخدمات الداخلية: تقديم معلومات السوق لقسم المبيعات و الزملاء الآخرين
متطلبات أُخرى
  • اللغات
خصائص أُخرى للعمل: (السفر، ساعات العمل، ظروف العمل، إلخ)
  • العمل على ورديات، دور الثقة
  • جاهز للعمل عند الحاجة
  • الموقع: ليماسول، قبرص
المؤهلات التعليمية و التدريب:
ضرورية:
  • درجة بكلريوس في الاقتصاد و الموارد المالية (الخبرة ذات العلاقة يمكن أن تتجاوز الحاجة لهذا)
الخبرة
ضرورية:
  • سنتين خبرة على الأقل في مؤسسة مالية
الكفاءات العملية
ضرورية:
  • قدرات ممتازة في التعامل مع الأرقام و الحساب
  • مهارات تواصل شفوية و كتابية ممتازة
  • مهارات ممتازة في العمل على الحاسب الآلي
  • يجب أن تكون قادرا على تبني تقنيات البيع (خبرة سابقة في المبيعات مرغوبة)
  • مهارات تحليلية عالية
كفاءات سلوكية
ضرورية:
  • جيد جدا في التواصل
  • تركيز على التفاصيل و شامل
  • نشط و مرِن
  • دقيق في مراعاة المواعيد
  • مندفع و واثق
  • يعمل بشكل جيد تحت الضغط
  • مهارات تأثير جيدة
  • يعمل بشكل جيد ضمن فريق
  • تركيز على المهمة الموكلة ضمن بيئة مرنة
يتضمن المنصب المعروض الإقامة في قبرص.
أرسل البريد اللاكتروني إلى 
  jobs-hq@easy-forex.com, متضمنا السيرة الذاتية

---------------------------------------------------------------------
مدير خدمة حساب
الغرض العمومي من الوظيفة:
المسؤولية العمومية لقاعدة عملاء الشركة في جميع نواحي المبيعات (إيجاد العملاء و الاحتفاظ بهم، بالإضافة إلى متابعة مسائل العملاء)، خدمة العملاء و الأمور الإدارية الناشئة عن نشاط المبيعات.
النشاطات و المسؤوليات الرئيسية:
  • التعامل مع العملاء الجدد المحتملين (الاتصال الأول) بشكل يومي
  • متابعة جهات الاتصال مع العملاء المحتملين و الحاليين
  • التعامل بكفاءة مع قاعدة العملاء الحاليين (المساعدة في خدمة العملاء العمومية و القضايا و الشكاوى)
  • التحديث المستمر لقاعدة بيانات العملاء للحرص على توافر المعلومات الصحيحة عن العملاء و تفاصيل الاتصال بهم
متطلبات خاصة: (استخدام الأدوات، المعارف الخارجيين، إلخ)
  • برامج مايكروسوفت أوفيس (محرر النصوص ورد، إيكسيل، باور بوينت)
  • مهارات التواصل
  • الغات: الانكليزية و لغة إضافية أُخرى ميزة إضافية (مثلا: الإسبانية، الصينية، العربية، العبرية، الفرنسية، الألمانية، البرتغالية)
خصائص أُخرى للعمل: (السفر، ساعات العمل، ظروف العمل، إلخ)
  • من الـ 9 حتى الـ 5 مساءا من يوم الاثنين حتى الجمعة، يمكن أن يتضمن وقت إضافي/ عطلات نهاية الأسبوع كجزء من العمل
  • جاهز للعمل عند الحاجة
  • الموقع: ليماسول، قبرص
المؤهلات التعليمية و التدريب:
ضرورية:
  • دبلوم مشارك/ دبلوم عالي أو ما يعدله (في الأعمال، الإدارة المالية، الاقتصاد أو المواد ذات الصلة الأُخرى)
  • تدريب ممتاز على جهاز الحاسب الآلي- مايكروسوفت أوفيس (مستوى متوسط)
  • اللغات: الانكليزية واجبة مع لغة أُخرى على الأقل
الأشياء المرغوب فيها:
  • درجة جامعية أو ما يعادلها (في الأعمال، الإدارة المالية، الاقتصاد أو المواد ذات الصلة الأُخرى)
  • التدريب على تقنيات البيع مفيد
الخبرة
ضرورية
  • سنة أو سنتين خبرة في المبيعات و يفض أن تكون في القطاع المالي
الكفاءات العملية
ضرورية
  • مهارات تواصل ممتازة (عبر الهاتف، المباشرة و الكتابية)
  • مهارات علاقات ممتازة
  • مهارات تنظيمية و إدارية جيدة جدا
  • معرفة بالحاسب الآلي
كفاءات سلوكية
ضرورية
  • مقدرة ممتازة على التواصل
  • مهارات تأثير قوية
  • المقدرة على العمل بمفرده و بلوغ المواعيد النهائية و الأهداف
  • التركيز على الهدف
  • مندفع
  • مهارات تحليلية جيدة
  • مستوى عالي من النزاهة
يتضمن المنصب المعروض الإقامة في قبرص.
أرسل البريد اللاكتروني إلى jobs-hq@easy-forex.com, متضمنا الشيرة الذاتية.

.