Feb 23, 2012

مشاركات الاعضاء عن اختبارات وظائف هيئة الطاقة الذرية

كشف المستبعدين من وظائف إعلان 8/1/2012

مواعيد امتحانات وظائف هيئة الطاقة الذرية

http://now-hire-me.blogspot.com/2012/02/blog-post_17.html

  

 مشاركة رقم 1


بصوا يا جماعة انا الحمد لله كنت النهارده عندى المقابلة ( أخصائى زراعة)
اولا بتدخل من البوابه بقابلك ناس من المخابرات حيقولك بس على اسمك فى كشوف المستبعدين وعلى العموم كشوف المستبعدين هى هى على موقع الهيئة لانى هناك متعلق المستبعدين بس لو ملقتش اسمك هترجعله تانى وحتقوله اسمى مش فيهم وبعد كده هيشورك على مبنى كبير وحيقولك مكان اللجنة فين انا كنت فى الدور الخامس
بعد كده هتروح المكان اللى قالك عليه حتلقيها قاعة اجتماعات كبيرة هينادوى على التخصصات وبعد كده هيدولك ورقة فاضية هتكتب فيها اسمك والتخصص والكلية والدفعة والتقدير والرقم القومى وبعد كده هيبدو ينادوى على الاسامى بالتخصص والكلام ده كان الساعة 10:30 وبعده كده تدخل على اللجنة بيكون دكتور او دكتورة بيسالو فى كل حاجة فى التخصص وهيسالوك اسالة شفوى بس ومش خارجة عند اللى دراسته وهيسالك اسئلة كتيرة ومحدش يخاف لو معرفتش تجاوب هيسعدوك ان شاء الله
ومتخفوش مدة المقابلة لاتزيد عن 10 دقائق كل واحد لوحده

 

مشاركة رقم 2


انا امتحنت اليوم فى هيئة الطاقة الذريةى انا بكالوريوس علوم قسم كيمياء
الامتحان عبارة عن 3 لجان كل لجنه فيه دكتورين وبيقعد قدمهم خمسة من الطلبة وبيسالوهم
كل لجنة كده بس خد بالك اللى بيتسال من لجنة مش بيتسال من التانية يعنى الامتحان قدام لجنة واحدة بس
وسئلونا فى الكيمياء وكانت اسئلة عامة ومعظمها سهل
انشرها بقى ع الجروب يمكن اى حد يستفاد
وجزاكم الله خيرا