Jan 2, 2012

اعلانات ووظائف جريدة الوسيط الاسكندرية 2 يناير2012

وسيط الاسكندرية - وظائف الوسيط - الوسيط وظائف - وسيط القاهرة - جريدة وسيط الاسكندرية - وظائف الوسيط 2011 - وظائف جريدة الوسيط - وظائف الوسيط الاسكندرية - جريدة الوسيط وظائف - الوسيط الاسكندرية وظائف - وظائف الوسيط بالاسكندرية - الوسيط اسكندريه وظائف - وظائف الوسيط اسكندرية - وسيط الاسكندرية 2011 - وظائف وسيط الاسكندرية - الوسيط وظائف الاسكندرية - وظائف الوسيط مصر - الوسيط مصر وظائف- وظائف خالية الوسيط - الوسيط وظائف خالية - الوسيط وظائف مصر - وظائف مجلة الوسيط - وظائف الوسيط المصرية - وسيط الدلتا - وظائف فى الوسيط - وظائف الوسيط اليوم - وظائف جريدة الوسيط 2011 - وظائف خالية فى الوسيط - جريدة الوسيط وظائف خالية - وظائف خالية بالاسكندرية الوسيط- وظائف الوسيط فى مصر - وظائف الوسيط الاسكندرية 2011 - وظائف الوسيط القاهرة - وظائف خالية جريدة الوسيط - جريدة الوسيط الاسكندرية وظائف - وسيط الصعيد - وظائف فى جريدة الوسيط - وظائف خالية الوسيط مصر - وسيط الاسكندرية للوظائف - الوسيط مصر وظائف خالية - وظائف جريدة الوسيط بالاسكندرية - وظائف خالية بجريدة الوسيط - وظائف جريدة الوسيط المصرية - اعلانات وظائف الوسيط - جريدة الوسيط مصر وظائف - وظائف جريدة الوسيط مصر- جريدة الوسيط المصرية وظائف - وظائف خالية فى جريدة الوسيط - وظائف الوسيط هذا الاسبوع - وظائف الوسيط الاسكندرية اليوم


اعلانات ووظائف جريدة الوسيط الاسكندرية 2 يناير 2012
اعلانات جريده الوسيط الاسكندرية الاثنين 2/1/2012
وظائف خالية فى الاسكندرية , سيارات للبيع, اراضى و شقق للبيع
 
العدد كامل بدون تحميل

شاهد جريده الوسيط الاسكندرية  2\1\2012

من هنا

Music Teacher

Topnotch HR Consultancy
Job Tittle: Music Teacher

Place : 4 locations (6th october, 2 branches Masr el Gedida, Maadi)

•Ability to deal with children from 2 to 6 years
•Proffeciancy in playing musical instruments.
•Graduates and undergraduates are accepted, as they work fulltime

Benefits Include:
•Competitive Salary started by 1500 L:E

so ATTACH YOUR PICTURE and CV on
"teacher2.topnotch@gmail.com"
and write the
name of the vacancy you apply for

Accountant - Egyptian Company For Automotion & Development

Accountant Needed At Egyptian Company For Automotion and Development

Fresh Graduate To One Year Experience
Very Good Background At The Office Applications (Word&Excell)

Send CV To shady_562@yahoo.com or
call 01095072699 to arrange the interview date

Business Corporate Lawyer - Web Hosting Comapny

Business Corporate Lawyer needed for an international company in 6th October:

Qualifications & Skills:
•3-6 years experiences.
•Excellent written and spoken English& Arabic.
... •Working knowledge of Microsoft Office.
•Good communication skill.
•Ability to work under pressure and achieve targets.
•Attention to detail and accuracy.
•Ability to deal with legal disciplines.
•Ability to work under pressure and achieve set targets.
•Excellent organization skills with the ability to prioritize and plan workloads with priorities changing frequency.

Duties and Responsibilities:

•Make sure that all the transactions and deals made by the client company are within the framework of the law.
•Examine the legality of any company decisions lay down the procedure which the company has to follow while implementing the decision
•Draw up all the paperwork of the company
•Has to go to the court, if any cases are filed against a client company, to prove the legality of the decisions which they have taken
•Has to be conversant with various other laws in the country, namely, tax laws, contract laws, bankruptcy laws, laws relating to intellectual property, securities laws and zoning laws
•While these are the basic laws which corporate lawyers are expected to know about the other laws, which they should have by the employing company

Interested candidates can send their CV with a recent photo to this e-mail with a subject line (BCL-03) otherwise your application will be discard: careers@cooltecheg.com

Receptionist & Admin Assistant - Web Hosting Company

Receptionist & Admin assistant needed for an international company in 6th October:

Qualifications & Skills:

•University graduate
... •0 – 2 years experiences
•Excellent written and spoken English& Arabic
•Dual keyboard skills
•Working knowledge of Microsoft Office
•Good communication skill
•Ability to work under pressure and achieve targets
•Attention to detail and accuracy
•Numerate
•Ability to work under pressure and achieve set targets
•Excellent organization skills with the ability to prioritize and plan workloads with priorities changing frequency

Duties and Responsibilities:

•Answer telephone and direct them to the appropriate destination
•Take and relay messages
•Provide and receive information to and from callers
•Greet guests/customers entering office
•Direct guests/customers to correct destination
•Ensures knowledge of staff movements in and out of office via appropriate system
•General administrative and clerical support
•Prepare letters and documents
•Receive and sort mail
•Schedule appointments for Sales management level
•Maintain appointment diary electronically via Outlook
•Organize meetings, events, training session
•Keep petty cash for office related expenses
•Supervise the cleanliness of the office
•Manage office boy and cleaning company

Interested candidates can send their CV with a recent photo to this e-mail with a subject line (RA-02): careers@cooltecheg.com

Lawyer - International Web Hosting Company

شركة دولية بالسادس من أكتوبر تطلب محامي:
• خبرة من 3 إلى 6 سنوات.
• إجادة اللغة الإنجليزية.
• إجادة إستخدام برامج (MS-Office).
• مهارت تواصل بشكل جيد.
برجاء إرسال السير الذاتية إلى: 

اسعار الذهب فى مصر اليوم بالجرام بالجنيه المصرى 2 يناير 2012

سعر الذهب - اسعار الذهب - سعر الذهب مصر- سعر الذهب فى مصر - سعر الذهب فى مصر اليوم - سعر الذهب اليوم فى مصر - اسعار الذهب المصرى اليوم - المصرى اليوم اسعار الذهب - سعر جرام الذهب - سعر الجنية الذهب - اسعار الجنية الذهب - اسعار الذهب اليوم فى مصر 2011 - سعر غرام الذهب - سعر جرام الذهب اليوم - سعر الذهب بمصر - سعر الذهب الآن - اسعار الذهب فى مصر الان - سعر الذهب اليوم بمصر - اسعار الذهب الان فى مصر - سعر الجنية الذهب اليوم - اسعار جرام الذهب اليوم - سعر جرام الذهب فى مصر - سعر الذهب اليوم بالجنية المصرى - سعر جنيه الذهب اليوم - سعر الذهب فى مصر الان - سعر جنية الذهب - سعر الجنية الذهب اليوم فى مصر - اسعار الذهب عيار 21 - سعر الجنيه الذهب فى مصر - سعر غرام الذهب اليوم - سعر الذهب عيار 21 - توقعات سعر الذهب - سعر جرام الذهب اليوم فى مصر - سعر جرام الذهب فى مصر اليوم - اسعار الذهب بيع - اسعار بورصة الذهب - بورصة اسعار الذهب - سعر بيع الذهب - سعر الذهب بيع -  اسعار بيع الذهب اليوم - اسعار شراء الذهب- سعر بيع الذهب اليوم - سعر الذهب اليوم فى الاسكندرية - اسعار الذهب اليوم فى الاسكندرية - سعر شراء الذهب - اسعار بيع الذهب اليوم فى مصر - ماهو سعر الذهب اليوم

اسعار الذهب فى مصر اليوم بالجرام بالجنيه المصرى

سعر جرام الذهب فى مصر اليوم بالجنيه المصرى، أخر تحديث للاسعار فى الاثنين, 2 يناير - 2012 8:36 مساءً بالتوقيت المحلى لمدينة القاهرة
العيارالسعر الحالى2 يناير 2012السعر السابق1 يناير 2012التغير
جرام عيار 24303.33303.38-0.02%
جرام عيار 22278.15278.20
جرام عيار 21265.41265.46
جرام عيار 18227.50227.53
جرام عيار 14176.84176.87
جرام عيار 10126.49126.51
اسعار الذهب فى مصر اليوم بالجرام، أخر تحديث فى الاثنين, 2 يناير - 2012 8:36 مساءً بالتوقيت المحلى لمدينة القاهرة

Sales Supervisors - Juhyna Group

Juhyna group is seeking to hire Sales supervisors with FMCG experience specially Dairy & Juices
Males, min 2-3 years of experience
Presentable, very good english,
please send your resume to Ahmed roushdy
 Ahmed.Roushdy@juhyna.com

ملتقى توظيف لتوفير فرص عمل للشباب بالقليوبية

ملتقي توظيف بمركز شباب بنها - ملتقي توظيف يوم الخميس 12-1 - وظائف المجلس القومي للشباب - فرص عمل بشركات في السادس من اكتوبر والعاشر من رمضان - وظائف شركة الاوائل للصناعات الغذائية - وظائف في شبرا الخيمة - وظائف شركة النيل للملابس - وظائف شركو يونيفرسال




ينظم المجلس القومي للشباب ملتقى توظيف لتوفير فرص عمل للشباب بالتعاون مع شركات القطاع الخاص، وذلك يوم الخميس الموافق 2012/1/12 فى تمام الساعة العاشرة صباحاً بمركز شباب مدينة بنها بمحافظة القليوبية.
يأتي ذلك في إطار حرص المجلس القومي للشباب على توفير فرص عمل للشباب وتأهيلهم لسوق العمل، وتخفيف حدة البطالة وتيسير سبل الحصول على فرص العمل أمام الشباب.





ملتقى توظيف للشباب ابناء محافظة القليوبية
يوم الخميس الموافق 12/1/2012

يعلن المجلس القومي للشباب عن توافر فرص عمل للشباب بالتعاون مع مجموعة من الشركات السادس من أكتوبر وشبرا الخيمة بالمزايا الآتية :    

اولا :ـ شركة الاوائل للصناعات الغذائية ( 6 اكتوبر)

 ـ تقوم الشركة بتوفير عدد ( 28 ) فرصة عمل للشباب ( مؤهلات عليا ـ متوسطة ـ بدون 
     مؤهل )
1ـ مهندسي جودة ( بكالوريوس زراعة ـ صناعات غذائية )
2ـ مهندسي انتاج ( بكالوريوس صناعة ـ صناعات غذائية )
3ـ موظفي موارد بشرية ( بكالوريوس ادارة + دورات متخصصة في المجال )
4ـ محاسبون ( بكالوريوس تجارة ـ محاسبة )
5ـ فني لحام ( مؤهل متوسط + خبرة )
6ـ عمال انتاج ( مؤهل متوسط )
ثانيا :ـ شركة النيل للملابس ( شبرا الخيمة )

 ـ تقوم الشركة بتوفير عدد ( 530 ) فرصة عمل للشباب ( مؤهلات عليا ـ متوسطة ـ اعدادية ـ بدون مؤهل )
1ـ ادرة هندسية
2ـ مراقبين جودة
3ـ كنترول
4ـ مكوكي ( شباب )
5ـ ازرار وتشطيب
6ـ مساعدين 
7ـ عمال حياكة علي الماكينة
ثالثا : ـ شركة يونيفرسال  ( 6 أكتوبر )     
      ــ تقوم الشركة بتوفير عدد ( 200 ) فرصه عمل للشباب (مؤهلات  متوسطة ـ بدون مؤهل

        المزايا :ـ
-         مواعيد العمل الرئيسية من 8ص الى 5م ---------من 10 م الى 8ص 0
-         إجمالي الراتب 650جنيه 0
-         بدل طبيعة عمل مختلفة لبعض الأقسام 0
-         وثائق تامين على الحياة والحوادث لجميع العاملين 0
-         توفير وسائل نقل للعاملين .
-         سكن إداري مناسب للمغتربين 0

على أن تتوافر في المتقدمين لشغل الوظيفة الشروط الآتية :
  ـ السن لا يقل عن 18 و لا يزيد عن 32 عاما
 - حسن المظهر
  ـ الموقف من التجنيد
  ـ إحضار صورة شخصية و صورة بطاقة الرقم القومي
  ـ إحضار صورة من المؤهل الدراسي
 ـ سيتم عقد ملتقى للراغبين في التوظيف يوم الخميس  الموافق 12/1/2012  فعلى من يرغب   في  الحصول على احد هذه الوظائف التوجه إلى مركز شباب مدينة بنها بمحافظة القليوبية  لتقديم صور المستندات المطلوبة الساعة 10 صباحا
ملحوظة :ـ
جميع الوظائف متاحة للحاصلين علي المؤهلات العلياو المتوسطة والإعدادية وبدون وسيتم الإعلان عن المرتبات يوم الملتقي من ممثلي الشركات



Sales Rep - Roya Egypt

Sales Rep. Needed in Training Provider:-

• 1-2 Years Experienceof sales experience in the Training industry.
• Extensive experience in all aspects of Supplier Relationship Management.
• Strong understanding of customer and market dynamics and requirements.
... • Willingness to travel and work in a global team of professionals.
• Proven ability to achieve sales quotas.
• High comfort level working in a diverse environment

Send your CV to jobs@roya-egypt.com

GCS services Jobs

Senior Financial consultant,Senior Manufacturing consultant,Senior supply chain consultant,Senior Developer

the below vacancies are available for any one who are interested please send your CV to mtarek@gcssd.com
subject is the Vacancy

Senior Financial consultant

Qualification
- Minimum of 6 years Oracle experience with extensive Oracle Financial skills
- Bachelor’s degree in computer science/commerce.
- Experience of completing at least 3 full lifecycle implementation projects in Oracle Financial Modules.
- Strong communication and presentation skills with the ability to work in a client facing role

Senior Manufacturing consultant

Qualification
- Minimum of 6 years Oracle experience with extensive Oracle Manufacturing skills
- Bachelor’s degree in computer science.
- Experience of completing at least 3 full lifecycle implementation projects in Oracle Manufacturing Modules.
- Strong communication and presentation skills with the ability to work in a client facing role

Senior supply chain consultant

Qualification
- Minimum of 6 years Oracle experience with extensive Oracle supply chain skills
- Bachelor’s degree in computer science/commerce.
- Experience of completing at least 3 full lifecycle implementation projects in Oracle supply chain Modules.
- Strong communication and presentation skills with the ability to work in a client facing role

Senior Developer

Qualification
- Minimum of 6 years Oracle experience with extensive Oracle Developer
- Bachelor’s degree in computer science.
- Experience in Oracle Application development
- Experience In discoverer
- Experience in Oracle application personalization

Sales representative Indoor - KARE Egypt

Job Vacancies " Sales representative In door" are available in German Brand Store (Home furniture) in Egypt with a competitive salary

Requirement:
1- graduated will be perfect.
2- good command in English ( spoken, read, written)
3-Good at computer skills (Microsoft office)
4- Good communication skills

Interested calibers should send their CVs to :
fisalrashid@gmail.com / mohandseen@kare-egypt.com

HR Generalist - Embedded Software & Hardwar

Reputable company specializing in embedded software and Hardwar .Development tools is looking to hire HR Generalist with very competitive salary
Education: Bachelor degree
Language: Excellent command of reading – writing and spoken English
Gender: Female
Experience: 4-5 Years
Excellent Computer skills

If you judge your qualifications and experience could meet these requirements and demands...please send your updated resume with recent photo to Marwa@gc-house.com. also for any further inquiry you can reach me on 0114-0660098
Best of luck.

Sales Manager - Ebtekar Engineering Solutions

Ebtekar Engineering Solutions that located in Heliopolis is looking for a dynamic and talented sales manager who has the ambitions and experience in the following fields: engineering solutions, construction, civil works, real state, finishing and automation with the following qualifications:
• Planning skills Leadership & managerial skills
• Communication skills Presentation skills Negotiation skills
• Minimum 3 years experience in the same position
• Fluent English Written and Spoken
• Computer literacy
Responsibilities
• Develop sales strategy for the market that ensures attainment of company sales goals and profitability.
• Responsible for the performance and development of the Account Executives.
• Prepares action plans by individuals as well as by team for effective search of sales leads and prospects.
• Initiates and coordinates development of action plans to penetrate new markets.
• Assists Account Executives in preparation of proposals and presentations.
• Recruits, tests, and hires Account Executives based on criteria agreed upon by senior management.
Comments
- Cairo residence
- If you are interested just send your resume to: HR@Ebtekares.com and please write " Sales Manager" in the subject

Account Executive - Sumerge Software Solutions

Job Description
Responsible for all sales activities in assigned accounts or regions.

Prepare action plans and schedules to identify specific targets and to project the number of contacts to be made.

Establish and maintain current client and potential client relationships.

Identify and resolve client concerns.

Responsible for Suspect list preparation

Identify sales prospects and contact these and other accounts as assigned.

Contact customers (existing accounts) for new solutions

Leads generation through Knock doors, Telemarketing, Email campaign and trade shows

Follow up on new leads and referrals resulting from field activity.

Attend sales meetings, attend events, monitor monthly sales quotas and follow up with
Current clients to ensure satisfaction with the company’s products and services.

Conduct Sales calls through phones and meetings

Follow up before selling

Leads qualification through applying BANT (budget, authority, need, time)

Prepare proposals and contracts

Responsible for closing deals and signing the contract

Update the CRM on a timely manner and prepare required reports

Prepare a variety of status reports, including activity, closings, follow-up, and adherence to goals.

Prepare and conduct sales presentations

After sales follow up

Participate in marketing events such as seminars, trade shows, and marketing events.

0-2 years of sales experience

Male
Car owner
English language
Communication skills
To Apply send your cv to skamel@sumerge.com

Marketing Executive - Sumerge Software Solutions

Job Description
Working with Senior Management to build and implement product marketing plans and marketing communications plans in line with business strategy.

Developing go to market strategies and tactical execution plans for a portfolio of products and/or services.

Managing the organization’s marketing communications program including direct marketing, media coverage, contributed articles and press releases.

Undertaking market research and analysis to identify new product opportunities, market opportunities and competitors’ activity.

Projecting, monitoring and reporting on sales forecasts, product budgets and actual product sales.

Supporting the sales team by identifying and recommending opportunities, and providing product training.

Working closely with product managers to learn and synthesize product features with the goal of conveying the capabilities, features and benefits to salespeople, customers and prospects.

Delivering and evaluating the effectiveness of all marketing activities including the governance of key messages, tactics, budgets, timing and measurements for improving response rates and ROI.

Developing strategically aligned pricing and discount policies.

Developing the marketing materials for use with customers and partners.

3+ years experience in B2B Marketing, Fluency in speaking and writing English, Good writing skills.

To Apply send your cv to skamel@sumerge.com

Development Manager (Microsoft) - NHANC

Responsibilities
  • Communicate, track and monitor development activities to make sure that project is delivered on time with high quality.
  • Conduct Requirements review, code review for developers and create high & low level design for the application architecture
  • Fully resolve technical issues including performance and functionality issues. And resolve production problems and software release issuess
  • Report issues and project status of modules to Project Manager
  • Deploy the application on the customer side, and conduct training on the application to the customer and prepare recorded or documented tutorials for it.
  • Coordinate with other teams (QC, QA, Graphics, and Data Center) to resolve issues and integrate enhancements as needed.
Qualifications
  • Bachelor’s Degree in Computer Science, Information Technology, Engineering or equivalent discipline.
  • Excellent Knowledge of Microsoft platforms, including C#, VB.NET, ADO.NET, or ASP.NET, SQL…
  • Knowledge of web technologies including XML, HTML, CSS, Java Script, VB Script.
  • Experience with Accounting, Financial and ERP packages commercial solutions is a must
  • MCTS Certificate is a plus
  • Required Competencies:
    • Leadership
    • Analytical Thinking/Judgment
      • Interactive Communication
      • Presentation
      • Problem Solving
      • Planning & Organizing
      • Decision Making
  • 5+ years of work experience in software development.
  • Fluent English

Please send your CV to HR@nhanc.com

Solution Developer ( Microsoft ) - NHANC



Responsibilities

  • Research, design, implement innovative software solutions and deliver projects on-time and to specification with high level of qualityy
  • Extend ASP.NET architecture
  • Develop the full cycle of software applications
  • Write well-documented code according to established standards
  • Consistently and frequently create innovative solutions to complex challenges
  • Develop unit tests and work with Quality team on solving the defects.
  • Investigate new technologies and constantly update his/her technical knowledge and skills
  • Construct design documents and documentation to aid maintenance and code reuse.
Qualifications

  • Bachelor’s degree in computer science or equivalent discipline.
  • Experience with Accounting, Financial and ERP commercial solutions is a must
  • Expert understanding of the internal workings of the .NET framework, IIS, application memory management and performance optimization
  • Experience working with established coding frameworks and ability to explain rationale for using those frameworks in previous projects
  • Knowledge of ASP.NET,.NET, XML,C# and SQL.
  • Knowledge of Web technologies HTML, CSS, Java script and VB script.
  • Required Competencies:
    • Analytical Thinking/Judgment
    • Interactive Communication
    • Problem Solving
  • 1-2 years of work experience.
  • Fluent English
 Please send your CV to HR@nhanc.com

Sales Executive - NHANC

we are hiring Sales Executive if you are interested send your CV to hr@nhanc.com
Duties
Build relationship with customers
Research the market and related products as per the marketing team lead
Present the product or service in a structured professional way face to face
capable of achieving stretched sales targets

Qualifications
Bachelor degree of relevant focus
Strong communication skills
Good English and Arabic speakers
Have strong computer skills

وظائف بهيئة المواد النووية

اعلان رقم 1 لسنة 2012 -  ونسبة 5 فى المائة من الوظائف للمعاقين - اخصائيين كيميائيين - اخصائى كيميائى - شئون ادارية - باحثين اداريين - امناء مخزن - امين مخزن - معاون خدمة عامة - وظائف خالية - وظائف حكومية - شئون ادارية بهيئة المواد النووية - وظائف هيئة المواد النووية